De Vereniging Industriepers wil graag weten wat jou drijft als VIP-lid en wat je verwacht van onze vereniging. Om hierachter te komen, hebben we een enquête voor leden gemaakt. Deze enquête is gesloten. We zijn de antwoorden aan het verwerken.
Er lijkt een consolidatie aan de gang in de media met een opmars naar digitaal mediagebruik. Dat is een van de conclusies in de Mediamonitor 2021 van het Commissariaat voor de Media (CvdM). “Waar we in het verleden duidelijke scheidslijnen tussen media kenden, zien we nu dat de meeste (grotere)
De Nederlandse industrie groeit nog steeds snel, maar in een lager groeitempo dan in de afgelopen zes maanden. Dit schrijft ABN-AMRO op haar site. De NEVI Inkoopmanagersindex voor de Nederlandse industrie daalde van 65,8 in augustus naar 62,0 in september. Dit duidt er volgens de bank op dat de industrie
Er wordt vaak gesteld dat eenvoudige taal beter is om iets goed over te brengen. Maar is dat wel zo? In dit artikel bekijkt dr. Esmeralda Kleinreesink van De Pitchcoach wat de wetenschap hierover zegt. Want, zo stelt zij, wie heeft nooit een moeilijk woord in een tekst of presentatie
VIP organiseert twee rondetafelgesprekken om de antwoorden uit de enquête te duiden met media-experts, VIP-leden en respondenten. Hoofredacteuren, (freelance) journalisten, lezers van vakbladen en PR-professionals zijn welkom om hieraan deel te nemen en hun kennis en inzichten te delen. De rondetafels zijn van 15.00-16.00 uur. Aanmelden kan in het aanmeldformulier
Vakmedia maken steeds vaker gebruik van branded content. En marketingprofessionals kiezen in toenemende mate voor een eigen contentstrategie buiten de media om. Die trends blijken uit de uitkomsten van een trendscan van de Vereniging Industriepers naar de ontwikkeling en impact van online en printmedia, crossmediaal uitgeven en branded content. Deze
VIP organiseert twee rondetafelgesprekken om de antwoorden uit de enquête te duiden met media-experts, VIP-leden en respondenten. Hoofredacteuren, (freelance) journalisten, lezers van vakbladen en PR-professionals zijn welkom om hieraan deel te nemen en hun kennis en inzichten te delen. De rondetafels zijn van 15.00-16.00 uur. Aanmelden kan in het aanmeldformulier
De Vereniging Industriepers organiseert komende maanden een reeks online rondetafelgesprekken over de uitkomsten van een enquête onder makers en lezers van media over de industrie. Op 10 mei en 7 juni gaan we in discussie met deskundigen over de antwoorden en resultaten. Uiteraard zijn respondenten van harte welkom. In maart
Als VIP gaan we onderzoek doen naar de overwegingen en visies van makers en lezers van technische vakbladen en media. Op basis van de resultaten van deze peiling zullen we in april, mei en juni online discussiesessies organiseren met experts en respondenten van de enquêtes. Hoe maken lezers uit de