Powered by:
mediacontent.nu
 

recente content van type Onderzoek

VIP-ledenenquête
Vereniging Industrie Pers
mediacontent.nu

Onderzoek -
05-07-2022 om 08:50
Vereniging Industrie Pers

De Vereniging Industriepers wil graag weten wat jou drijft als VIP-lid en wat je verwacht van onze vereniging. Om hierachter te komen, hebben we een enquête gemaakt. Vul de enquête in op deze pagina of je vindt ‘m via deze link.   

Mediamonitor 2021: ‘Opmars digitaal mediagebruik zet door’
Redactie VIP
mediacontent.nu

Onderzoek -
12-11-2021 om 11:00
Redactie VIP

Er lijkt een consolidatie aan de gang in de media met een opmars naar digitaal mediagebruik. Dat is een van de conclusies in de Mediamonitor 2021 van het Commissariaat voor de Media (CvdM). “Waar we in het verleden duidelijke scheidslijnen tussen media kenden, zien we nu dat de meeste (grotere)

ABN-AMRO: groeitempo Nederlandse industrie verder omlaag
Redactie VIP
mediacontent.nu

Onderzoek -
01-10-2021 om 09:50
Redactie VIP

De Nederlandse industrie groeit nog steeds snel, maar in een lager groeitempo dan in de afgelopen zes maanden. Dit schrijft ABN-AMRO op haar site. De NEVI Inkoopmanagersindex voor de Nederlandse industrie daalde van 65,8 in augustus naar 62,0 in september. Dit duidt er volgens de bank op dat de industrie

Wetenschap zegt: ‘Door gebruik van moeilijke woorden lijk je dom’
Redactie VIP
mediacontent.nu

Onderzoek -
30-07-2021 om 10:37
Redactie VIP

Er wordt vaak gesteld dat eenvoudige taal beter is om iets goed over te brengen. Maar is dat wel zo? In dit artikel bekijkt dr. Esmeralda Kleinreesink van De Pitchcoach wat de wetenschap hierover zegt. Want, zo stelt zij, wie heeft nooit een moeilijk woord in een tekst of presentatie

Rondetafelgesprek 7 juni: print versus online
Vereniging Industrie Pers
mediacontent.nu

Event op 07-06-2021
Vereniging Industrie Pers
Uitgelicht

VIP organiseert twee rondetafelgesprekken om de antwoorden uit de enquête te duiden met media-experts, VIP-leden en respondenten. Hoofredacteuren, (freelance) journalisten, lezers van vakbladen en PR-professionals zijn welkom om hieraan deel te nemen en hun kennis en inzichten te delen. De rondetafels zijn van 15.00-16.00 uur. Aanmelden kan in het aanmeldformulier

Marktverkenning Vereniging Industriepers signaleert verschuivingen in vakmedia
Vereniging Industrie Pers
mediacontent.nu

Onderzoek -
12-04-2021 om 13:42
Vereniging Industrie Pers

Vakmedia maken steeds vaker gebruik van branded content. En marketingprofessionals kiezen in toenemende mate voor een eigen contentstrategie buiten de media om. Die trends blijken uit de uitkomsten van een trendscan van de Vereniging Industriepers naar de ontwikkeling en impact van online en printmedia, crossmediaal uitgeven en branded content. Deze

Rondetafelgesprek 10 mei: soorten content
Vereniging Industrie Pers
mediacontent.nu

Event op 10-05-2021
Vereniging Industrie Pers

VIP organiseert twee rondetafelgesprekken om de antwoorden uit de enquête te duiden met media-experts, VIP-leden en respondenten. Hoofredacteuren, (freelance) journalisten, lezers van vakbladen en PR-professionals zijn welkom om hieraan deel te nemen en hun kennis en inzichten te delen. De rondetafels zijn van 15.00-16.00 uur. Aanmelden kan in het aanmeldformulier

VIP organiseert rondetafels over trends technische media
Vereniging Industrie Pers
mediacontent.nu

Onderzoek -
31-03-2021 om 11:00
Vereniging Industrie Pers

De Vereniging Industriepers organiseert komende maanden een reeks online rondetafelgesprekken over de uitkomsten van een enquête onder makers en lezers van media over de industrie. Op 10 mei en 7 juni gaan we in discussie met deskundigen over de antwoorden en resultaten. Uiteraard zijn respondenten van harte welkom. In maart

Vereniging Industriepers duwt de peilstok erin
Redactie VIP
mediacontent.nu

Onderzoek -
15-03-2021 om 16:11
Redactie VIP

Als VIP gaan we onderzoek doen naar de overwegingen en visies van makers en lezers van technische vakbladen en media. Op basis van de resultaten van deze peiling zullen we in april, mei en juni online discussiesessies organiseren met experts en respondenten van de enquêtes. Hoe maken lezers uit de